wtorek, 22 marca 2011

Przywitac sie wypada..

No to sie witam.. Pomyslalam, ze dobrze by bylo miec swojego bloga, gdzie moge wrzucic swoje wytwory te male i wieksze. Poszywuje sobie dopiero od niedawna, ale bardzo mi sie to podoba. Mam glowe pelna projektow. Wiekszosc dotyczy nowego domu. W ciagu najblizszych dwoch miesiecy bedziemy sie przeprowadzac do domu mojej przyszlej tesciowej. Ona co prawda bedzie tam raz w tygodniu przez 2 dni, ale to oznacza, ze wszelkie zmiany, wszystko tak naprawde musze konsultowac z nia.. Na szczescie jej zmysl estetyczny jest podobny do mojego (ona tez lubi slicznosci). Postaram sie projekty realizowac regularnie i na pewno wrzuce tu jakies zdjecia, majac nadzieje na porade, moze odrobine konstruktywnej krytyki, a kto wie, moze nawet jakas pochwala sie przyplacze (bo ja lasuch na pochwaly jestem! :) ). Prosze tylko pamietac, ze ja raczkuje w sferze szycia, co oznacza, ze cudow sie nie nalezy spodziewac :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz